donderdag 27 juni 2013

Update deken/plaid

Ik ben er nog hoor.
Ben alleen heel erg druk met vanalles en nog wat.
Vakantie staat voor de deur, kindjes krijgen 6 weken vrij en mams moet huisje nog aan kant.
Daarbij probeer ik elke dag toch een paar toeren aan mijn deken/plaid te haken.
Omdat het anders wel erg stil wordt op mijn blog zal ik jullie nog eens een "update" laten zien van mijn vorderingen.
 
 
Hier ligt ie op de bank




En hier heb ik hem ffkes over mijn dochters bed heen gelegd.
Geeft een beetje een indruk over het formaat tot nu toe.
Hij is ongeveer 1,20m x 1,50 m nu.
Weet nog niet hoe groot ik hem ga maken.
 

 
Zo ik ga mijn dochter eens van school halen.
De laatste schooldag voor haar!
 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig wordt het! Heel mooi met die kleurtjes in combinatie met wit. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi
    ik ben je gaan volgen, leuke haaksels maak je! Ik ben zojuist begonnen aan ook zo'n ripple-dekentje, ben benieuwd hoe groot die van mij gaat worden.. Nu 1,5 toer gedaan, hahaha! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey,

      Leuk dat je me bent gaan volgen!
      Mijn deken moet nog een cm of 50 dan is dat zover klaar. Dan nog een rand eromheen maken dat kost veel tijd.
      Succes met die van jou!!

      Verwijderen
  3. wauw, je deken is echt supermooi!
    echt vrolijk al die kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi al die kleurtjes, als dit klaar is mag je er echt wel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole