maandag 25 januari 2016

excuses creatieve vrienden ;p

Ik moet me werkelijk schamen. Maar ben zo in de weer geweest met mijn hobby haken en alle beslommeringen hier in huis dat ik alleen mijn facebookpagina (https://www.facebook.com/gehaaktbynicole/  heb bijgehouden en dit blog hevig verwaarloosd heb.

Ik zal een poging doen om een en ander alsnog te plaatsen.

Mijn laatste creaties zijn de knuffelkonijntjes.
De roze is gemaakt van Royal van de Zeeman en de kleine van Acryl van de Action die net zo dun is als katoen.

 
Mijn dochters zijn blij ermee en dus missie geslaagd ;)

1 opmerking:

  1. Wat lief zijn ze geworden. Zelf ook wel eens gehaakt met acriel van de Action, maar mijn favoriete garen is het beslist niet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer deze zeer! Blijf vooral ermee doorgaan.
Liefs Nicole